Biznes odpowiedzialny społecznie!

Zapraszamy firmy do współpracy z naszą Fundacją. Przygotowaliśmy dla Państwa kilka propozycji form współdziałania, zgodnie z zasadami CSR (kliknij i dowiedz się więcej o korzyściach). Jeśli obecnie żaden z przykładowych sposobów współuczestnictwa nie spełnia Państwa oczekiwań, jesteśmy otwarci na sugestie i wykreowanie wspólnego działania.

wsparcie specjalistyczne

Wsparcie specjalistyczne

Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje współpracy, szkoleń, coachingu i poprawiania efektywności pracy Fundacji.

sponsoring

Sponsoring

Jeżeli Państwa firma: dysponuje transportem, pragnie opłacić konkretne wydarzenia,
ma możliwość wydrukowania plakatów lub innego rodzaju materiałów promocyjnych
pragnie zakupić niezbędny sprzęt do rehabilitacji podopiecznych

    - zapraszamy do współpracy!
   

mały profit z zysku

Mały profit z zysku

Proponujemy strategię marketingową, która opierać się będzie na przekazywaniu Fundacji części marży z towaru lub usług. Dzięki temu Państwa firma będzie postrzegana jako pomocna, godna zaufania i odpowiedzialna społecznie, a nasi Podopieczni otrzymają wsparcie.

twoja reszta

Twoja reszta


Proponujemy comiesięczne przekazywanie na konto Fundacji końcówek pensji
(kilku bądź kilkunastu złotych), które pomnożone przez liczbę pracowników biorących udział w akcji mogą pomóc niejednej osobie.

wsparcie rzeczowe

Wsparcie rzeczowe

Możecie Państwo obdarować rodziny ofiarując dary materialne – paczki z żywnością, artykułami do utrzymania higieny i czystości oraz wszystko inne, co jest w danej chwili potrzebne naszym Podopiecznym.

darowizna

Darowizna

Każda wpłata jest dla nas szczególnie cenna. Dzięki pozyskanym środkom mamy możliwość pomagania naszym Podopiecznym. Nasze dokonania szczegółowo opisane są na naszej stronie internetowej.

wolontariat

Wolontariat

 

Korzyści CSR

  • ukształtowanie pozytywnego wizerunku firmy : relacje z podmiotami współpracującymi, organizacyjnymi oraz inwestorami oparte są na zaufaniu. Dla wielu inwestorów wiarygodność finansowa firmy jest uzależniona od jej wiarygodności społecznej
  • wzrost satysfakcji pracowników : spojrzenie pracownika na firmę spotyka się z większym uznaniem, gdy ta aktywnie uczestniczy w poprawie rozwiazywaniu istotnych również dla nich samych problemów społecznych
  • zwiększenie konkurencyjności: wprowadzenie zasady odpowiedzialnego biznesu to atrakcyjność również na rynku światowym, gdzie odpowiedzialny biznes jest normą
  • pozytywny obraz władz spółki: Poprzez społeczną odpowiedzialność firma zyskuje przychylność mieszkańców oraz zdobycie zaufania władz samorządowych
  • zwiększenie stabilności firmy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysu. Firma, która ma wiele wartości fundamentalnych, przetrwa momenty spadku na rynku, gdyż identyfikuje się z problemami społecznymi
  • wysoki poziom etyczny kultury organizacyjnej: działania firmy oparte są na zaufaniu, odpowiedzialności i wiarygodności dla wszystkich zainteresowanych. Pozytywna reputacja firmy spotyka się z większym zaufaniem i nienagannym wizerunkiem wśród konsumentów i interesariuszy